Mysansplace

Alla inlägg under april 2010

Av Mysan Persson - 30 april 2010 15:36

Så nu har jag duchat, rakat benen, sminkat mig och nästan klätt mig helt (a)

Ska snart gå och se om jag hittar en tunika att ha ikväll (: Sen ska jag vänta tills klockan blir typ sådär halv fem (: Sen bär det av till löberöd. Får dock se om jag stannar hela helgen. Vet inte om jag orkar ;D

Av Mysan Persson - 30 april 2010 11:19

Slutar två idag! Riktigt skönt, har typ en halvtimmes lektion och sen är det lunch och engelska. Sen slutar jag :D Blir hem duscha, leta upp kläder och ringa Mike så han hämtar mig (:



Av Mysan Persson - 30 april 2010 09:23

Sitter i skolan och gör Svenska A prov. Har rast för tillfället men ska snart sätta igång igen. Slutar 14,00 idag, sjukt nice.


Ikväll är det valborg och jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska gör i kväll.. Känns inte så frestande att sticka till Löberöd med tanke på omständigheterna. Men får se.


Är så sjukt trött idag, skulle behövt sova typ 5 timmar till (a)

Av Mysan Persson - 29 april 2010 21:54

Förlåt för dålig uppdatering!


I går hade vi trivselkväll med klassen, över mysigt ! :D

Jag, Izadora, Betty och Amanda låg i vattensängen och dom var allmänt knas, och vi bubblade bubbelpool, åt tacos och skrattade en hel del!



Och tack vare trivelkvällen har vi varit lediga hela dagen idag, så jag har varit i Löberöd hos Victor. Jag städade typ hela dagen, förutom när jag snackade med Mike, och sen stack jag hem vid fem. Sen träffade jag Magnus, Josefine, Tulle och Matte en stund. Riktigt skönt väder ute.


Imorgon är det Valborg. Har planerat att sticka till Victor och grilla med honom, PB, Mike, Runar och Nettan. Men vet inte om det blir så.. Får se.


Vad ska ni hitta på ? :) Festa, grilla, bara ta det lugnt? Hoppas ni får en trevlig valborg i alla fall (:


  

Vill färga mitt hår helbrunt igen!

Av Mysan Persson - 23 april 2010 11:56

Om det är så att det inte dyker upp något inlägg under helgen är det för det inte funkar att lägga in via mobilen.

Av Mysan Persson - 22 april 2010 19:08

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hit. har precis käkat och precis som vanligt blev det bråk. Pallar inte mer! Så tror jag gittar redan nu. 


Hörs kanske senare   

Av Mysan Persson - 22 april 2010 15:47

Nu har jag äntligen fått tillgång till en dator. Har varit iväg i Stockholm och lämnat av två hundar på vägen. Datorn i lastbilen funkade inte och innan jag åkte fungerade inte internet här hemma. Men nu jävlar funkar det igen :D 

Just nu är jag med danne, blir väl att vi sticker ut en runda när vi druckit kaffe, och sen kommer min älskling till sandby :D

Fy farao vad jag har saknat honom! :(


Men ska inte vara osocial, förhoppningsvis kommer det minst ett inlägg till idag (:


Ps. Fick veta att jag har ig varning i engelskan på utv samtalet :P

Av Mysan Persson - 19 april 2010 13:42

Nu sitter jag här i skolan, lagom irriterad. Har suttit här i typ en timme och väntat på att mitt utv samtal ska börja. Nu är det 15 minuter kvar. Sen hoppas jag på att det blir Subway om mamma ger med sig (: Men vi får se :P


Skriver mer om hur det gick senare.

Fråga mig

Klocka

Senaste inläggen

Presentation

Namn: My
Ålder: 17
Status: Förlovad
Gör: Går B&F

Vill du veta mer släng in en kommentar (:

Omröstning

Vilken status har du?
 Singel
 Förhållande
 Förlovad
 Gift

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards