Mysansplace

Alla inlägg under augusti 2010

Av Mysan Persson - 18 augusti 2010 18:24

Skolan var inte så farlig ändå . Vi var först i klassrummet i en timme och fick lite info och sen satt vi i aulan i 45 minuter och lýssnade på allt rektorer -.-

Imorgon börjar vi 08,50 och slutar 15,00. Vet dock inte riktigt vad vi ska göra imorgon men det blir inga vanliga lektioner iaf. Men nu ska jag dricka kaffe och gå ut med bella och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är as trött..


jag vill kunna göra såna lockar själv :(  

Av Mysan Persson - 18 augusti 2010 11:08

Så nu är det slut på sommarlovet. Om ca en timme och tjugo minuter sitter vi i klassrummet med några kända och andra mindre kända ansikten. Nu i tvåan har vi ju valt inrikitning så vi har splittrats och hamnat i nya klasser. Så nu ska jag bara slänga in en "facelook" innan jag börjar traska till Magnus. Det blir mopparna till Lund idag :P



Mer får ni veta senare när jag kommit hem, för nu måste jag sticka :)  

Av Mysan Persson - 17 augusti 2010 13:18

Tyvärr så har jag inte varit särskillt aktiv under sommaren eftersom jag varit hos victor där det inte funnits någon dator. Men här kommer sommaren i bilder (: Titta och njut ;)


Hjärtat 20 år  

Veronika & Victor  

Älsklingen


ÖLAND!

Bild från Parisehjulet som vi åkte på vår 2 års dag  

Tösen njöt av semestern  

Fågelbesök när vi skulle borsta tänderna :P  

Tösen på vägen upp till Öland  

Besten på vägen upp till Öland  

Min bebis blev dålig och fick åka akut till djursjukhuset i Malmö :(


Men nu orkar jag tyvärr inte lägga in fler bilder, datorn är alldeldes för slö :p



Av Mysan Persson - 2 augusti 2010 15:03

Hejsan,


ja som sagt är ledsen för dålig uppdatering, har varit i Löberöd hela lovet. Och där finns tyvärr ingen dator :/ Men nu är vi på Öland med katterna hos mina föräldrar i husvagnen. Snart ska vi äta och sen ska vi bada. Imorgon fyller min älskling 20 år och sen på Onsdag har jag och älsklingen 2 år tillsammans och det firas på Ölands djurpark.


Men nu ska jag gå ut till de andra. Ha de gott!

Fråga mig

Klocka

Senaste inläggen

Presentation

Namn: My
Ålder: 17
Status: Förlovad
Gör: Går B&F

Vill du veta mer släng in en kommentar (:

Omröstning

Vilken status har du?
 Singel
 Förhållande
 Förlovad
 Gift

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards