Mysansplace

Alla inlägg under maj 2010

Av Mysan Persson - 28 maj 2010 09:40

Usch, idag slutar vi klockan två och sen ska jag till Victor. Det är inte usch, men jag ska vara där helt själv ikväll/ ev natt :o Stort usch! Jag är väldens mes när det gäller mörker. Tänk så kommer någon :S Eller om jag drömmer mardrömmar :O Jaja, det löser nog sig (a)


Längtar efter min älskling iaf (: <3

Av Mysan Persson - 27 maj 2010 22:03

Så nu sitter jag här med blött ny duschat hår, och väntar på att klockan ska bli kvart över tio så jag kan ringa min älskling. Ska gå och klä på mig byxor & så och ta på bella koppel vid tio över och sen gå ut med henne och snacka med älsklingen innan jag lägger mig (:


Jag älskar dig Victor!

Av Mysan Persson - 27 maj 2010 17:21

Det blev inget imorgon :(

Vi blev för få som kunde så vi bestämde oss för att ställa in det. Nu blir det istället att jag sitter helt själv i löberöd en hel kväll och chillar i min ensamhet ;)


Det blev ingen teater igår heller för vi kom för sent så det blir på Lördag istället.


Och idag så är jag sjuk så det blev ingen städning idag utan tar det imorgon :)


Tyvärr så har det blivit kasst med bloggandet, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om :/


Så snälla, tipsa mig (:

Av Mysan Persson - 24 maj 2010 18:15

Denna veckan är jag sjuktligt upptagen!


  Onsdag; Malmö, kolla på Johannes föreställning

  Torsdag; till Löberöd och städa

  Fredag; Dra med min tjejerna till Löberöd & festa

  Lördag; Städa lägenheten

  Söndag; Kävlinge och kolla på Betty


Men jag ska nog hinna med allt ändå ;D

Av Mysan Persson - 24 maj 2010 09:05

Förlåt för dålig uppdatering igen. Men har inte tillgång till dator när jag är hos victor :/ Men nu är jag tillbaka igen (: Helgen bestod av laserdome, festande & firande av min och Victors ett års dag. Yes igår hade vi varit förlovade i ett helt år :O Riktigt sjukt! Men det var mysigt (: Laserdome var oxå kul även fast vi var totalt döda efter, tills vi kom på att vi skulle dricka och köra beerpong. Och det körde vi med sprit. Kul som in i ! Bilder sedan helgen kanske kommer in senare (:

Av Mysan Persson - 19 maj 2010 21:44

På senaste tiden har vi haft det jobbigt. Det har varit mycker bråk och lite känslor visade. Men du är verkligen mitt allt. Jag älskar dig över allt annat, och den dagen du försvinner vet jag inte vad jag gör.. Jag hoppas på en livslång framtid med dig, med hus, familj och sånt. Visst jag är ung. Men det är så jag känner. Problemet är att vi inte vet vad vi ska göra längre. Vi vet allt och vi har gjort det mesta. Men jag hoppas på att denna sommaren ger oss ny energi och att vi lyckas få alla bråk att sluta.

Tyvärr vet jag att du aldrig kommer läsa detta. Men om du skulle göra det av någon anledning. så vill jag att du ska veta att jag älskar dig och jag kommer kämpa in i det sista om det så är det sista jag gör innan jag dör!

Av Mysan Persson - 19 maj 2010 21:14

Så där. Jag och syster stack vid halv sju tiden ner till Byahuset och solade solarium. Underbart säger jag bara! Solade i 20 minuter i deras nya solarium med inbyggd radio, sjukt nice!


    

Av Mysan Persson - 19 maj 2010 20:45

Tyvärr funkar det inte att lägga in videona på bloggen men jag länkar dom istället. Ska springa och hjälpa min syster med att packa. Skriver mer sen.


ciao

Fråga mig

Klocka

Senaste inläggen

Presentation

Namn: My
Ålder: 17
Status: Förlovad
Gör: Går B&F

Vill du veta mer släng in en kommentar (:

Omröstning

Vilken status har du?
 Singel
 Förhållande
 Förlovad
 Gift

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards