Mysansplace

Alla inlägg under september 2010

Av Mysan Persson - 30 september 2010 21:54

Efter skolan idag stack jag, Anna och Danne till nova. Först blev det lite smink till mig och sen mc :D När vi kände oss färdiga på nova lämnade vi anna vid bussen innan vi stack hem till Danne och kollade på The Hills :D Riktigt bra serie faktiskt :P Haha lite efter jag vet ;)

Av Mysan Persson - 30 september 2010 10:11

Sitter i skolan, börjar snart med idrotten, sen blir det svenska och ev nova efter skolan. Men nu ska jag springa iväg ;)


Hörs senare :D

Av Mysan Persson - 28 september 2010 21:55

Idag var det först skola till kvart över två. Skulle skriva en lista med 10 bra saker om oss själva. Efter skolan tog jag bussen till S.Sandby och mötte upp mamma på ica och handlade. När jag kom hem blev det vofflor till middag, mums!


Vid sju stack jag och Victor hem till honom och kollade på filmen "blood and bone". Riktigt bra film!


När vi var på väg hem kom en jätte saknad efter min gammel morfar som gick bort för lite mer än 5 år sedan. Tårarna rann oavbrutet och tomrummet inom mig blev enormt. "Tiden läker alla sår" brukar man säga. Men det känns som att tiden aldrig kommer läka det såret.

Gammel morfar var den mest underbara människan jag visste. Han var alltid snäll och ända gången han blev sur var när vi syskon bråkade.

Finare människa än honom får man leta efter!

Vila I Frid älskade gammel morfar. Du finns i mitt hjärta för alltid!


Av Mysan Persson - 27 september 2010 20:21

Så nu har jag kommit hem från träningen. Tränade med Victor idag. Var rätt kul fakiskt. Han har inte tränat på ett halv år så han var helt slut innan vi ens börjat ;) Men han hängde på så det blev först styrke träning och sen 45 minuters konditions träning :D Så nu ska jag fokusera till 100% på vad jag äter och sen blir det träning på Onsdag igen :)


Nu blir det duschen, en kopp te och sen nanna. Men innan dess så ska min syrra måla mina naglar :P



Av Mysan Persson - 27 september 2010 08:57

Ska gå till bussen nu, så slänger bara in bilderna från helgen. Det lär hamna huller och buller och på fel håll, men skit samma :P

Hörs sen (:


                                               


Ps: tack för en trevlig helg! 

& jag älskar dig Victor!  

Av Mysan Persson - 23 september 2010 10:03

sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli halv elva så vår idrott börjar. Sen är det lunch och sen svenska. Efter det blir det iväg och träna innan jag åker hem och börjar packa.


Du ska veta att detta är din sista chans. Sumpar du denna så vet jag vart jag har dig och då behöver du inte komma sen och försöka säga förlåt.

 

  

Av Mysan Persson - 22 september 2010 19:48

Nu är det fan ta mig nog! Nu tänker jag inte ta mer skit. Vad är det för fel på dig? Tror du inte folk har känslor eller vad är det frågan om?

Du kan fara åt skogen och ta allt som har med dig att göra med dig dit.

Att man medvetet kan såra en människa gång på gång utan minsta samvetskval förstår jag inte. Hur man kan bryta löften efter löften i samma takt som man säger förlåt utan att tycka man gör fel det är sjukt!


Jag har tagit mycket skit, jag har gett dig miljoner chanser. Vad har jag fått tillbaka? Inte ett j*vla skit! Du har gått för långt denna gången. Du är långt över vad jag accepterar och min gräns är nådd. För din egen skull så skärp dig annars ska du få se hur jag är när jag är riktigt förbannad. Och fortsätter du behöver du aldrig mer snacka med mig. Inte ens titta på mig.



Nu är det nog!

Av Mysan Persson - 22 september 2010 17:24

Skolan idag. Började halv elva med fritidens betydelse. Kollade på filmen "allt eller inget". Rekomenderar den helt klart! Riktigt bra film. Efter det hade vi hälsopedagogik. Snackade om hälsan och självförtroende. Efter det trodde vi att vi skulle ha danska. Men se nej den var inställd så slutade halv tre idag. Helt ok faktiskt ;)


Så blev bussen hem och sen hämta lillebror. Hem äta och sen hamna här ;)

Väntar just nu på att Victor ska komma så vi kan kolla på one tree hill, men som vanligt ska han vara öööööver seg :P

Imorgon blir det skola som vanligt och sen ska jag hem och packa innan Victor, jag och katterna åker hem till honom.


Nu ska jag träna på min danska tills Victor kommer och sen blir det som sagt one tree hill :D

  

Skojar inte att jag är helt fast !



Fråga mig

Klocka

Senaste inläggen

Presentation

Namn: My
Ålder: 17
Status: Förlovad
Gör: Går B&F

Vill du veta mer släng in en kommentar (:

Omröstning

Vilken status har du?
 Singel
 Förhållande
 Förlovad
 Gift

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards